Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

Makin besar kepala Dong Zong….tuntut hak SJKC

 

Untuk sekian kali Dong Zong cuba buat tuntutan untuk mengikhtiraf  SJKC. Mana letaknya sekolah aliran Kebangsaan? Kenapa Dong Zong sekali lagi bermain sentimen perkauman dan mendesak kerajaan menyelamatkan SJKC?

Adakah kerajaan masih lagi mahu memberi muka kepada kaum Cina yang makin melampau dengan tuntutan mereka? Kaum Cina hanyalah minority dan tidak seharusnya kerajaan akur dengan tuntutan rasis mereka ini.

Jangan sampai orang MELAYU mendesak agar TUTUP SEKOLAH ALIRAN didalam Malaysia ini. BAHASA MELAYU adalah BAHASA RASMI dan AGAM ISLAM adalah AGAMA PERSEKUTUAN. Kerajaan harus mempertahankan ISLAM dan BAHASA MELAYU bukan tunduk pada tuntutan rasis Dong Zong ini.

BARISAN NASIONAL yang diterajui oleh UMNO harus lebih tegas dan jangan terlampau tunduk dengan tuntutan Dong Zong, orang MELAYU mahukan hak agama ISLAM dan BANGSA MELAYU diutamakan.

MELAYU jangan leka, MELAYU jangan lena….ISLAM dihina, ISLAM dikeji, BANGSA MELAYU dihinjak-hinjak…BANGUN BANGSA KU…

One Response to “Makin besar kepala Dong Zong….tuntut hak SJKC”

  1. ada kah kerajaan islam kita terlalu berhati hati atau terlalu lemah,jangan sekadar minta maaf kita boleh lupakan penghinaan keatas nabi,islam dan melayu,jangan lupa sejarah telah menunjukan kaum india ini ibarat lalang..dan jangan lupa pesanan orang orang lama..kalau terjumpa india dan ular..katok india dulu


Leave a comment