Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

Macam ni ke pe’el pejuang mahasiswa.

image

image

Tengok sekali memang ada rupa sibudak mentah Adam Adli. Kalau betul macam ini ke pejuang mahasiswa yang kononnya nak berjuang untuk mahasiswa?

Tahap moral diri sendiri pun fail tapi ada hati hendak berjuang. Kalau betul ini si budak mentah Adam Adli pesan aku pada dua, insaflah jangan jadi munafiq. Jangan jadi keldai Anwar Ibrahim. Kamu masih mentah tak tau kenal siapa Anwar Ibrahim…..

One Response to “Macam ni ke pe’el pejuang mahasiswa.”

  1. org muda zmn sekarang mmg x knl siapa al-junubi…sebab ikuttttt je…sebab kesian nga nasib yg menimpa al-junubi tu


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s