Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

Adam Adli anak ikan Al Juburi??

 

Budak ini yang angkat diri dia sebagai “Rebel with Attitude” rupa-rupanya anak ikan Al Juburi. Bukan main lagi tunjuk hebat tapi penakut.

Adam Adli budak hingusan yang terlibat dalam demo ‘aman’ di PWTC yang juga individu yang menurunkan bendera Datuk  Seri Najib  rupa-rupanya ada kaitan dengan Al Juburi. Ingatkan hebatlah sangat, kalau setakat belajar di UPSI tak payahlah nak berlagak macam pelajar cemerlang. Ini pun belum tentu lulus jadi cikgu.

Zakat Fitrah pun makbapak masih bayarkan lagi sudah hendak besar kepala. Kalau diri tu cemerlang dalam pelajaran mungkin juga orang lain hormat tapi kalau setakat UPSI nak besar kepala tak payah la, kesian makbapak susah payah belanja duit hantar ke UPSI tu.

Budak hingusan yang hendak sangat jadi anak ikan Al Juburi memang layak kena ludah pun. Kalau ingat diri itu besar sangat janganlah menikuskan diri bila orang lain serang. Tak kan takut pulak dah.

Ini pesanan buat budak Adam ni, lebih baik belajar jangan habiskan duit makbapak kesian makbapak kau yang bergolok bergadai henadk hantar kau jadi manusia malulah sikit.

 

No Responses to “Adam Adli anak ikan Al Juburi??”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s