Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

PAS mencari peluang kuburkan Anwar..

Sudah hebat diperkatakan ada tawaran yang dibuat oleh pihak pembangkang mempelawa Tengku Razaleigh Hamzah untuk mengetuai pakatan pembangkang. Ini adalah bukti kukuh bahawa PAS sedang mencari peluang untuk menguburkan Anwar Ibrahim tanpa mengotorkan tangan mereka.

PAS mungkin sudah tahu dan hampir pasti bahawa Anwar bakal dipenjarakan atas kes liwatnya dan kini PAS juga sudah meragui tentang kes video pelakuan seks Anwar.

Sudah tiada alasan lagi untuk PAS terus menyokong Anwar atau memperjuangkan Anwar. Orang yang paling layak untuk menerajui pakatan pembangkang mereka lihat adalah Ku Li. Umum tahu Ku Li masih lagi menyimpan hasrat untuk menjadi Perdana Menteri dan inilah peluang yang dilihat oleh PAS.

Cara yang cukup halus dilakukan oleh PAS dengan menawarkan Ku Li untuk mengetuai pembangkang dan dalam masa yang sama mengenepikan Anwar. Mungkin kerana sudah lama diliwat Anwar kini PAS melihat ada peluang untuk mereka meliwat Anwar pula.

Jangan lupa ketika ini tengkok PAS dicekam oleh kuku besi DAP. Jadi PAS melihat hanya Ku Li sahaja yang dapat menyelamatkan mereka.

Anwar bakal diliwat dan DAP bakal dipondankan itulah impian PAS. Hakikatnya PAS telah diliwat dan dipondankan terlebih dahulu…..

Posted with WordPress for BlackBerry.

No Responses to “PAS mencari peluang kuburkan Anwar..”

Leave a comment