Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

CUKUP GEMPAR: MP PAS tunjuk bodoh.

Memang tak terkejut kalau MP atau wakil-wakil PAS, PKR atau DAP tunjuk mereka bodoh tapi yang terkejut bila MP PAS selalu sangat tunjuk bodoh.

Rakyat tahu orang-orang PAS ini tak lah cerdik mana pun bak kata orang utara ‘sembang deraih’ tapi perlukah tunjuk yang mereka ini memang bodoh.

Yang paling suka tunjuk kebodohan terlampau ialah MP Shah Alam Khalid Samad aka Mat Gereja. Dalam twitter asyik nak ‘spin’ saja. Asyik kutuk BN dan UMNO walhal yang kuat menipu dia sendiri.

Hari ini bising tentang himpunan BERSIH distadium. Bila ditanya kenapa tak mahu buat di Shah Alam sampai sekarang tak menjawap pun. Sekali lagi orang utara kata ‘sembang deraih’.

Semalam Dato’ Shahril Samad ada mengajukan dan juga mencadangkan supaya himpunan BERSIH ini diadakan dinegeri-negeri Pakatan, nyata sekali seorang pun wakil-wakil PR atau BERSIH tak berani jawab.

Dato’ Zul Nordin juga ada menyatakan agenda BERSIH bukan sangat untuk demokrasi tapi hanyalah untuk menutup isu Anwar.

Yang orang-orang PAS tak sudah-sudah kena tipu macam wakil Shah Alam. Buatlah ditempat sendiri, stadium pun besar kawasan luas. Janganlah jadi bodoh wahai Khalid Samad oooiiii…

Posted with WordPress for BlackBerry.

One Response to “CUKUP GEMPAR: MP PAS tunjuk bodoh.”

  1. Khalid samad ni memang dah sememangnya bodoh tak tau ke otak dia dah kena pengkah dengan salib tu yang sampai sekarang bengong tak sudah.

    Khalid samad ni adalah manusia yang berlidah ular.

    Aku sokong sangat perhimpunan Bersih ni diadakan di Stadium Merdekatapi dengan syarat mengikut laluan yang telah diberikan oleh POLIS.

    Apa susah POLIS buatle laluan mereka melalui Petaling Street, Bukit Bintang dan Cow Kit kan semua tu kawasan mereka biar mereka berparang sesama sendiri tu semua kawasan hitam tu banyak ganster cina berani ke diaorang nak kacau kawasan cina?

    Kenapa perlu dihalang niat murni mereka kita tengok aja silap-silap ganster petaling street dah siap kapak.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s