Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

Pariah penipu….Ambiga PENIPU

Dimaklumkan himpunan BERSIH pd 9Julai ini berjalan spt yg dijadualkn jam 2ptg. Brkumpul di Sogo, Msjid Jamek Kg Baru & Dataran DBKL (hdpn Dataran Mrdeka). Kita akan bergerak dr 3 lokasi ini ke Stadium Merdeka. Gunakan BAJU BERSIH WARNA KUNING. Dimklumkn juga Sdr Zulfikar, Ahli Biru Pol AMK. Akan dipanggil ke mhkamah majistret kajang jam 3ptg utk tuduhan memakai baju BERSIH pd sidang ahli majlis. Mohon teman2 hadir. Sebarkan…

Petikan dari message yang diterima baru-baru ini menunjukan BERSIH masih lagi ingin meneruskan perhimpunan haram mereka walaupun telah dipersetujui oleh YDP Agong agar dilakukan di dalam stadium.

Inilah PENIPU AMBIGA PARIAH LIDAH BERCABANG!! Jangan leka dengan apa yang terjadi. Setelah pihak PDRM menemui sejumlah senjata dibeberapa lokasi sekitar Kuala Lumpur membuktikan apa-apa boleh terjadi.

Cukup sudah dengan permainan BERSIH dan AMBIGA. Pihak berkuasa harus mengambil tidakan dengan kadar segera!!


One Response to “Pariah penipu….Ambiga PENIPU”

  1. Jangan pertikaikan tindakan kerajaan, jangan pertikaikan keputusan YDP jangan menderhaka kepada raja raja melayu, mungkin ada yang tersirat disebalik keputusan yang dibuat kita sebagai rakyat yang cintakan keamanan jangan alpa walau sedetikpun. Aku sebagai pesara tentera sudah bersedia, kelurah kanku turuni,kebukit akanku daki, kelaut akan kurenangi berpantang mati sebelom ajal, jangan dicuit hak melayu,jangan diusik raja raja melayu
    setapak aku melangkah aku takkan undur biar berputih tulang dari aku berputih mata. Panggillah aku, arahlah aku aku bersedia. DAULAT TUANKU..


Leave a Reply

