Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

Anwar Al Juburi tetap busuk.

Kemana arah Anwar Al Juburi semenjak video dia membelasah amoi didedahkan? Macam-macam cara dia cuba buat nak alihkan isu main dengan pelacur. Sampai sekarang jam Omega tak ditunjukan. Kalau perkara yang mudah pun tak daya nak buat macam mana nak tadbir negara?

Kenapalah bodoh sangat si Al Juburi ni? Orang semua dah tau siapa diri dia masih lagi nak menipu dan tuduh orang lain berkonspirasi. Sendiri yang langgan pelacur orang lain pulak yang salah.

Tak cukup ke lagi menyusahkan rakyat? Kalau dah dasar penipu tu kekal jadi penipu. Apa nak kata lagi kalau dah asal dari keluarga bermasalah tak ada maknanya dia jadi orang yang mulia. Bapa sendiri pun main dengan orang gaji. Apa la punya bangkai keluarga Al Juburi ni.

Dari diri dia, bini sampai anak beranak semua kaki penipu. Mana tumpangnya kuah kalau tak ke nasi. Bapa kaki penipu anak bini semua ikutlah. Al Juburi kekal jadi manusia yang munafiq dan kaki penipu. Pengkhianat pada negara, memomok-momok kan agama walhal diri sendiri penuh dengan dosa dan noda.

Peliwat, pelanggan pelacur, penipu cukup satu package manusia munafiq. Cukuplah wahai Al Juburi, busuk kamu satu Malaya boleh bau…..

Posted with WordPress for BlackBerry.

Advertisements

No Responses to “Anwar Al Juburi tetap busuk.”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s