Melayu Muda
Perbincangan isu-isu bangsa Malaysia

TDM LEMPANG MUKA PAS, DAPigs YANG PENING KEPALA!!!

Fuh!!! Hebat sungguh penangan Mantan Perdana Menteri Malaysia ni. Beliau mampu lempang orang lain, tapi orang lain yang rasa sakit. Tak hebat ke tu?

Kalau orang baca, mungkin mereka hanya anggap bahawa Tun Dr. Mahathir nak perli PAS atau mengkritik parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu.

Pada hal, hakikat sebenarnya, Tun nak lempang muka DAPigs agar diorang sedar diri sikit. Jangan suka – suka nak memperkudakan orang lain demi kepentingan agenda jahat mereka.

Semua orang dah tahu bahawa PAS ni hanya keldai tunggangan DAPigs je sejak kebelakangan ni. Mereka dah gugurkan dasar perjuangan asal mereka iaitu menegakkan syiar Islam.

Jadi, kalau dasar mereka digugurkan, apa tujuan mereka berjuang hari ini? Dasar perjuangan PAS hari ini ialah untuk memperjuangkan DAPigs dan memenangkan mereka dalam Pilihanraya akan datang.

Bagi diorang , tak mengapa la kalau diorang tewas sekali pun dan GAGAL merebut sebarang kerusi dalam PRU akan datang.

Sama la macam keadaan yang berlaku di Sarawak. Tak dapat apa pun tak pe, janji DAPigs menang. yang penting dendam mereka terhadap UMNO dan BN terbalas.

Itu je hala tuju PAS sekarang. Bagi mereka perjuangan Islam dah ketinggalan zaman. Zaman sekarang mereka hanya perlu memenangkan DAPigs untuk bergerak kehadapan.

Nak cerita pasal dulu, banyak sangat ceritanya. Dulu, puak – puak PAS ni nak pegang Roket pun diorang jijik.

Kata diorang akhbar tu dakwatnya dibuat dari lemak babi. Jadi ianya haram untuk dipegang oleh umat Islam, apatah lagi untuk membacanya.

Tapi itu dulu. Sekarang, disamping diorang jual Harakah, diorang juga turut mempromosikan Roket di Markas – Markas mereka. Dulu dakwat haram, sekarang dah halal.

Hari ni, PAS mati – matian mempertahankan DAPigs dalam apa cara sekali pun. Termasuklah mengadaikan maruah agama demi kepentingan Politik DAPigs.

Sekarang, mereka sanggup jadi keldai tunggangan DAPigs hanya semata – mata kerana dendam kesumat peribadi pemimpin mereka dan bukan kerana agama.

Tapi nak buat macam mana ye tak? Dah dasar orang terlalu ‘bijak’ dari orang lain. Mana nak dengar nasihat. Semua orang tak betul, diorang je yang betulnya. Diorang je yang tak jahil.

Memang jenis tak sedar diri betul la puak – puak Parti Angguk Saja ni. nak memperjuangkan Islam menda jadahnya kalau macam tu? Ceit!!! Pigidah!!!

Ps: Tengahari nanti kita baca pulak bagaimana PKR dan PAS mempertahankan bontot DAPigs dalam isu Kristianisasi. Tunggu….

(Ihsan: Semut Hitam)
Advertisements

No Responses to “TDM LEMPANG MUKA PAS, DAPigs YANG PENING KEPALA!!!”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s